22.1.09

 
ΣΚΕΨΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΟΗΜΑ
Μου είχε πει κάποτε ο πατέρας μου:"αγαπάς πολύ τα ζώα και θα βασανιστείς στη ζωή σου".
Και βασανίστηκα,μαζι με αυτα.Eίναι κάτι που δεν μπορείς να πολεμήσεις, δεν μπορείς να βρεις γιατρειά.
Eπισκέφτηκα ένα καταφύγιο ζώων εδώ στα μέρη μου οπου ένα συμπαθέστατο ζευγάρι ηλικιωμένων άγγλων φροντίζει περίπου 90 ζώα διαφόρων ειδών- μια σταγόνα στον ωκεανό - .H γυναίκα φεύγοντας μου είπε:''λέγε στον κόσμο που γνωρίζεις να στειρώνει όσα πιο πολλά ζώα μπορεί''.
Πολύ σωστά!Να μειωθούν τα ζώα να περιοριστεί η ζωή, όσο πιο λίγα,οσο πιο λίγοι τόσο πιο λίγος πόνος.
Γι αυτο,συγγνώμη που τα λέω,το τραγούδι "What A Wonderful World" το βρίσκω εκνευριστικά αισιόδοξο και ψεύτικο.

Υ.γ.Πριν λίγη ώρα ένα τεράστιο φίδι παραλίγο να δαγκώσει τον σκύλο μου που τον είχα βγάλει βόλτα στην εξοχή.Την γλύτωσε παρά τρίχα.Ο ζεστος καιρos το εβγαλε από την φωλια του.

Comments: Δημοσίευση σχολίου



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?